detta känns så rätt

allt käns så rätt med denna bloggen ... alla andra har mer varit som en fotboja ,jag liksom kände mej tvingad att slänga in nåt meningslöst bildlöst kort inlägg då och då som löd typ ''tja nu sitter jag i soffan och gör ingenting . har haft so no musik och engelska idag ,nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra hejdå/vicky'' liksom kul ? men endå kunde jag inte göra mej av med den . det kändes fel xd . 
                                                                                  




Men med denna bloggen är det heelt annorlunda , jag vill läga ner tid på den , engagerar mej och försöker iaf göra intressanta inlägg ? en bild eller fler i varje inlägg .om det inte är så att jag bloggar från mobilen och inte kan .och framförallt så tycker jag att det är kul att blogga här ! det börjar gå riktigbra nu igen ,och kommentarerna trillar dit , en för en .statestiken går uppåt mer för varje dag ...det går bra nu !
kanske är det för att jag tjänar pengar på bloggen som jag blir mer peppad till att blogga mer ? jag vet inte ..det enda jag vet är att jag trivs här ,med er ! mina goa underbara TROGNA läsare !varenda en av er är värda guld som fortfarande följer ♥..





sen så har jag också upptäckt att jag INTE är någon ''dubbel bloggare'' . . jag vill styra och ställa som JAG själv vill ,det ska vara min ''personliga dagbok''  folk ska vilja läsa om mej och vad jag gör . och om jag känner för att skaffa ett specielt tema eller starta en tävling byta header/design osv så skall JAG kunna göra det , helt impulsivt utan att behöva prata med den andra först som kanske inte alls har samma åsikter och sen i slut ändan så blir det endå inte som jag hade tänkt mej .. nej det är ingenting för mej , victoria holm one and only !


kram nu vill jag att ni kommenterar ENNU mer !
skulle ni kunna göra det ? för min skull <3

just say fuck you and smile ,that's my stile :)!!


Kommentarer
Postat av: sahar

Fint skrivet! :)

Kram !

2011-08-08 @ 17:52:14
URL: http://bysahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0