hejhejhejhejhej

jobbig rubrik? heh sorry ! sitter i framför tvn och surar .. min dator är helt knas idag & även emilys.. går inte att logga in på fb på min eller hennes och hennes är hemma hos henne !
iaf ,kom hem för en stund sedan . har varit i stallet och hämtat puttes gamla kraftfoder &mineraler . stack bort med det till bill . han blev jätte glad ! har huset för mig själv en stund nu , det känns så jäkla skönt !!
en sak är säker . dagen då jag fyller arton skall jag   flytta hemifrån!haha . röj fest varje dag? nejjdååå .
pouss !

Kommentarer
Postat av: Zara

18? .. lugnt gumman, du kan flytta till mig när jag flyttar ut ;)

2011-08-11 @ 18:32:15
URL: http://ottossonzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0