jag är så rädd att förlora allt nu ..

jag är så rädd att förlora det som äntligen har blivit så bra att jag inte fågar koppla av och glädjas av det . jag vågar inte ens tänka tanken att '' nu går det bra,detta är perfekt'' för då pang säger det så händer något som förstör allt .
Hur kan man bli såhär såld i en häst på bara ett par dagar? lära känna den såpass väl på bara ett par dagar ? hittat dens knappar och veta vad den kommer titta på efter tre ritter ?  . alltså jag bara säger det,denna hästen är amazzzzing . dessutom får jag rida den när jag vill bara att åka till stallet och rida vad jag känner för . det känns som att hon är min .
img_8310 (MMS)
i love you blondie , my blondie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0