oh no...

har spenderat ca en timme legandes över zaras toalett för att senadan somna på golvet .. jag hatar mens ! har aldrig haft sådanhär mensvärk i hela mitt liv nästan ... men anyway . idag har jag inte uppdaterat något,ingen lust helt enkelt . men som vanligt har jag varit hos zara och städat mitt rum till hög karaoke musik .. så ni har inte missat något (förutom städning,det är ingenting jag brukar göra !) . men nu åt jag precis en daimglass,jag kan bli sugen på helt konstiga grejer när jag har mens och jag måste värkligen ha det ! nu blev jag sugen på glass och choklad . så hade zara daim glass hemma ! haha vilken tur jag har,annars hade jag fått gå hem och hämta . bara 50 meter men jag tror inte mina föräldrar hade blivit så glada om jag kom hem halv ett på natten för att hämta glass hahaha .

nu vet inte jag vad vi skall göra,vi kollade på what a girl wants förut . jag har aldrig sätt den tidigare ! men den var riktigt bra. nu är jag lite småhungrig så ska gå och höra med zara om vi kan laga mat .. hehe .

kram så länge !


(försökte precis ladda upp lite roliga bilder,men det funkar inte !! äh fuck it , ni får klara er ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0