oh,förlåt . dålig uppdatering idag IGEN . jag får ta ikapp det ikväll ..

Men som jag sa igår så sov jag hos farmor igår , och i morse vaknade jag av mina små skitungar till kusiner spelandes på nån slags ..gitarr ? hehe!
sedan vid tolvtiden åkte vi buss ner , Leia ( äldsta 6 år )   och jag satt längst bak vilken var SKIT COOLT !
hehe . men av min snälla farmor fick jag faktiskt ett fräkt halsband ,och några armband .hehe och ja ,jag har bytt stil totally under sommarlovet .känns så otroligt skönt att vara den där lilla fisken som simmar mot alla andra hehe! typ så...Leia köpte en smink bok på allum . ( tänk er en sminkdocka fast bilder man ritar på med smink typ ...) och då ville hon självklart också bli sminkad hehe . så jag sminkade henne och hon såg EXAKT ut som cindy lauper på omslaget till girls just wanna have fun , med hennes höga toffs råsakläder och ett par solglasögon . min söta kusin !

men just nu sitter jag och kolla på när min farbror spelar nåt spel . underhållande värkligen ;) .

vet inte om jag sover här inatt igen , får se . va rätt gött !

puss på er ha en mysig kväll !
good girls go bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0