shoooooo!

är ni sura? VAR INTE DET ,ni har inte missat något . förutom att jag idag var hejarklack/hästskötare på lokal tävling på råda för min fina vänner anna och sanna . det gick otroligt bra för dem båda ,jag har massor med bilder som kommer upp såfort jag har hittat min jäkla sladd till kameran  som alltid försvinner !
hm..imorgon börjar skolan igen , hiss/diss ?  lite av varje . jag älskar ledigheten men blir samtidigt rastlös !
Efter skolan går jag till stallet,träffar dom bästa där och japp ... sen vet jag inte . det är allt tufft att vara hästlös ibland . jag blev jätte sugen på att tävla när jag såg alla fina ekipage idag på råda . .
men men nu skall jag fortsätta med att göra ingenting ! ha det kanoooooooooon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0