väntar på ett samtal ! :)

ifrån ronja ,av nån andledning kan jag inte ringa ifrån min mobil haha .. så sanna ber henne ringa hem till mig:)
men just nu ligger jag och kollar på tv . jag och zara somnade klockan sex imorse & vaknade vid halv tre av att pappa ringde ,somnade om igen oh vaknade en timma senare . haha helt sick,jag måste värkligen vända på dygnet nu .men just nu så väntar jag på att ronja skall komma,eller hon skall ringa när hon sitter på bussen så drar jag in till kors och möter henne .
just nu skall jag gå ner och leta fram lite flerhästgrejer till rebecca som hon skall låna undertiden hon har fever ,inte så fina saker men det är endå nåt xd .
omg nu blev jag skit rädd . en gitarr som står i ett ställ bara flög iväg precis ... omg omg hejdå!!!
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0