vilken härlig dag !

jag har inte uppdaterat på hela dagen..kaos? mh .. men jag har inte kunnat . har legat på våran privata playa på näset hela dagen ! haha känns så skönt , ser alla på det komulana , som betalar flera hundra för att trängas på en brygga  så ligger vi där helt esamma haha . skänns så bortskämt ;) but i love it !
sen så åkte jag med cicci (min farmors brors fru) till lillaedet där lillcicci's ( min pappas kusins fru) häst skulle hoppa clearround , 80-90 han är bara fyra år och tor som ett hus men han var jätte duktig ! gick sin första felfria runda också :d tror jag..
nu känner jag att jag inte vill blogga faktiskt , klockan är mycket och det blir bara ointressanta inlägg då ! kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0