Hejdå!!!!

Nu har jag packar allt jag behöver (hoppas jag!?)och snart kommer Ronja och Maria o h Hämtar mig .ih kan inte fatta att dagen äntligen är här ! Så nu mina älsklingar får ni inte förvänta er för mycket av bloggen denna veckan .kommer bara bli mobil inlägg tyvärr :(.. Jag svävar på moln just nu haha, denna veckan ska bli så rolig ! Ni anar inte :D Men somsagt ,mobil inlägg kommer .och båda jag och Ronja har våra kameror med oss så ni har ju att se frams lt att det kommer mycket bilder när vi kommer hem ! Puss på er. I'm gonna miss i GuYS !!<3 <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja vadårå? Klart att jag vet att hon är vinnaren på hans blogg:) varför ens kommentera och komma till fråga?

2011-07-26 @ 13:26:58
URL: http://rebeccaajosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0