i'm home !!

nu är jag hemma igen !
helgen har varit rätt ball faktiskt . har sån fruktansvärd träningsvärk i hela kroppen bara . ni har ingen aning om hur jobbigt det är att köra faktiskt haha !
tyckte så sjukt synd om min lilla maammi bara . vi  skulle skjuta luftgevär igår kväll . så står mamma med siktet mot ögat och hon visste inte att geväret flyger bak när man skjuter . så säger en som va där ''kolla nu när det går hål''
och alla ba va vadå går hål ?! och PANG ! så kolla mamma på mej och blodet sprutade från ögat på henne .
stackarn faktiskt :( ! idag har hon en blåtira som en rund ring runt ögat .
jaja det blir ett minne iaf !
igår blev vi också jagade av vildsvin när vi körde i skogen .det var en inhängdad på deras mark med en jätte hög grind och taggtråd och massa , men jag tänkte inte på det så jag låste upp och vi körde in där .
sen hör jag pappa ropa bakom mej ''KÖÖR VILDSVIN ,SKYNDA'' tror ni jag fick panik ? då tror ni aldeles rätt ! och jösses vad fort jag körde .Dom planterade vildsvin där för jätte längesen och nu har det förökat sig .
vi va på  borås djurpark igår också,för barnensskull typ . det var rätt segt men ganska mysigt endå :)
just nu taggar jag mängder till ridlägret !
nu blev det ett väldigt långt inlägg men det är för hela helgen så here you go babies ,puss ♥
mm ,skulle ni blivit glada o ha två sånna efter er ? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0