jäkla skit !!

Min mobil gick sönder igårkväll . jag vet inte vad som hände , började med att är man sker ett sms och klickade på ''skicka''så gick den tillbaka till menyn eller vad man ska säga . så jag stängde av den och när jag skulle sätta på den igen kommer det där äpplet upp och det försvinner inte ! -.-men så kom jag ihåg att en släkting fick hålla in lås knappen och mitten knappen . sagt och gjort , den stängde ju av sej . men sen när jag skall sätta på den händer saaamma sak igen .
usch! så nu har jag ingen mobil och inga nummer . skriv era nummer här på bloggen eller kommentera mitt inlägg på facebook . (jag godkänner inte kommentarerna så ni behöver inte vara oroliga ;) )
Idag skulle jag åkt till liseberg med rebecca , eller igentligen inte . sa att om jag hittade en mobil kunde jag ,men jag hittade ingen -.- .
det är fint väder ute  men vet inte riktigt vad jag ska göra idag . får hålla mig i öjersjö utan mobil .
pussokram !
va hittar ni på i sommarvädret ..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0