meck dag

Idag har jag varit ute och meckat med pappa hela dagen . fick igång fyrghuligen och köpte 2 tacktsolja till moppe skrothögen som vi hittade i källaren . gammal going ;) .
problemet är dock att bromsarna inte fungerar (går inte tillbaka)  och motorn har skruit sig .
men fyrhjulingen fungerar riktigt bra nu ! tar med mej den upp till landet imorgon och kör där uppe i skogarna underhelgen . det finns två stycken RIKTIGT stora också , tror dom  ligger på 200 cc . stort om man gemnför med min på 90 cc .
grannpojken ville filma när jag körde lite (han har precis lärt sig filma så tycker detta är  otroligt intressant) dock fungerar inte cykeln riktigt som den ska här xd . kommer en film nån annan dag när jag verkligen spinner loss ! :D
men lite senare fixade vi den och jag lyckades allt spinna några 8:or och munkar .(typ 20000 ).
nu är jag helt slut . puss <3
sådär sitter en riktig dam! ( ändrade mig iochförsej från att sitta riktigt manligt till att försöka sitta tjejigt när jag insåg att sanna tog kort på mig mehe...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0