Min vän sanna ,där snackar vi sömntuta!

haha! har sovit hemma hos sanna inatt , jag var helt slut på allt vad energi  heter så gick in och la mig i sängen . ingen aning vad klockan  var då .. men imorse vaknade jag iaf och letade runt ihela lägenheten efter sanna för jag behövde en laddare . hittade henne tillslut sovandes som en stock i hennes mammas sovrum .
väckte  henne då och fick laddaren , sen nu när klockan är 1 gick jag in dit igen och då sov hon fortfarande .

riktig tonåring är hon lilla sanna♥

snart skall jag åka hem iaf . tar bussen om en halvtimma ,hörs senare ! :*Isn't she lovely
Isn't she wonderfull
Isn't she precious Isn't she pretty
Truly the angel's best
Boy, I'm so happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0