Oh .i'm so sorry .

Förlåt nåt så sjukt mycket för att jag inte har bloggat men jag har haft världens bloggtorka så jag tänkte att det var bättre att sluta helt ett tag så det inte blir massa tråkiga inlägg,, och vänta ett tag tills jag får mera insperation .. Igår :åkte jag och kära ronja först in till Liseberg .fast vad vi inte tänkte på var att det var Lotta på Liseberg då det var jääätte mycket folk +norrmän .euak! Så vi åkte vidare till Sanna och umgicks! Det var jätte mysigt och vi kollade på saw2 tillsammans med Linnea Ebba Sanna H & Oscar :) Nice people . Vi sov där och åkte hem vid elva imorse .idag har jag legat hemma ,hyrde en film samt köpte godis ,mums ! Nu ska jag dra mig ,men håll utskik för nu blir det många inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0