shashasha och HALLÅ !

bloggen är lite snöggare nu :) cred till min vänn sanna , som jag har spenderat denne dag med ! började med att hon frågade om vi kunde ses . tänkte att jag inte kunde imeat jag inte hade nån mobil . men sen kom jag på att hon hade en av mina hos sig så pappa körde mig dit så har jag varit där tills nu .

vi gjorde inte så mkt . chillaaa ! det var mycket mysigt ,jag har saknat min bebe .

imorgon skall jag åka rodel och bästa ronja följer med ! 

sen till helgen så blir det tyvärr inte så att jag kan låna med mig kära fortezza . drömmarnas häst verkligen !
för dom kom på nu i efterhand att stallet var fullt av  ved så hästarna kunde inte stå där under natten , och ute är det så mycket knott så hästarna får spratt . . jag blev faktiskt riktigt besviken :( hade förväntat mig massor och målat upp bilder i huvet av mig och pappas kusins fru ridandes i skogen . så gick det med det . man skall aldrig förvänta sig något ,inget som är för bra för att vara sant iallafall . för sånt är alltid för bra för att vara sant ...
men ja , det är ingen ide att jag deppar över detta nu . life's a bitch ,learn to live with it .

älskade fina häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0