Sömngångarn

Hejhej! Inatt sov jag hos Sanna och igår var jag med hene och becca på allum .Sanna och har haft en sjukt rolig kväll/dag/natt .inatt gick jag i sömnen också ...in till sannas mammas sovrum och väckte henne .vaknade imorse och hade minnesbilder av Sannas mamma liggandes i sängen skrattandes .jag hade skrattat och pratat om Sannas rum(dom har precis bytt rum) sen jag kvicknat till och sagt "jaja Ingen dog iallafall "och gått sär ifrån .xD det roliga va att Sanna hade på "sleeptalk" ,en app till iphone som spelar in när den hör ljud på natten .och då hör man på en inspelning hur jag går ut ur rummet och säger "å ne å usch " sen hör men hur jag kommer tillbaka skrattandes .pinsamt?EN ANING men ett fyhelsicke roligt minne !! Imorgon vet jag inte vad jag skall göra men vet att jag ska träffa sanna o Ronja på torsdag Iaf . Pussochkram! Ps bloggar från ilade drf inga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0