STILAR

Jag & sanna pratade lite om olika stilar igår . och vi kom överens om att alla elever på skolan är så OTROLIGT tråkiga ,alla beter sig lika dant och ser ut likadant . samma kläder smink hår skor OSV .
så nu lägger jag upp bilder på olika stilar . och lägger en kommentar om vad jag tycker om dem .
avril lavigne - actress avril the coverAvril Lavigne har alltid kört på en mer rckig stil vilket jag älskar ! hennes hår är otroligt coolt , något jag lätt skulle vilja ha ,älskar dem mörka slingrona mot det blonda . funderar på att göra så själv . hennes klädstil är svin cool . HÄR SNACKAR VI STIL !
Avril Lavigne in wall
Rihanna -
ursnygga kläder ,älskar jeansen med hålen i,skorna och den tuffa västskinnjackan .Hon  har också en rätt ''tuff'' stil med den kortklippta frisyren och den svarta outfiten . jag tycker hon är klockren .Rihanna changes from casual to chic whilst in Paris to attend Paris Fashion Week..

annie hathaway-                                                                               jag älskar annie hathaway' fina persnlighet och hon är en fantastisk skådespelare . men hennes klädstil tycker jag är lite ...tantig? hon är UNG & jag tycker hon kan klä sig lite mera ''vågat'' . fast och andra sidan så är hon kanske lite för ''söt'' för det,både i sättet och utseèndet ? .jag skulle vilja se henne i ett par höga stilettklackackar ,ljusa stuprörsjeans med nåt snyggt linne till !  stilrent men kan bli hur snyggt som helt i vardagen .


lady gaga-                                                          Ja men HUR kan man göra ett inlägg om lika stilar utan att nämna lady gaga ? hon måste vara den mest extrema inom kändisvärlden . tex hennes köttdräkt eller alla kläder hon får för sig att ta på sig i sina musikvideos . men är man så känd blir man ett varumärke och måste självklart vara ''värst'' ,vad skulle hänt med henne om hon helt plötsligt började klä sig som vanligt .
detta är hennes STIL and i love it .
skulle aldrig i mitt liv kunna klä mig i samma saker som hon gör ,men det är så häftigt att hon verkligen bestämt sig för att vara ouppnårligt extrem och då ÄR hon det också . fullt ut .

vilken stil är ER favorit ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0