About me,''vicky''

Då börjar väl jag . victoria eller snarare ''vicky'' som jag kallas .
Jag är 14 år född 1997 . få inga fördomar nu ! haha,på friditen umgås jag för det mesta med äldre persioner en mig själv . som min bästevänn Ronja .Mitt största intresse är hästar och ridning . jag har haft egen ponny i fyra år nu och hyrde ponnier  innan honom (putte) . han åkte till en annan tjej för några dagar sen så nu är jag hästlös ! känns jätte sorligt men också lite som en frihet .
saknar min ponny sjukt jäkla mycket!!
hästar har alltid funnits i mitt liv enda sen dagen då jag föddes . helt underbara djur det där . jag tycker om djur i allmänhet , har haft hund också som vi tyvärr tvingades avliva för ett tag sedan . det tog hårt på mej men jag klarade mej ur det :) .jag älskar också att sjunga och det kanske faktiskt är det som är mitt största intresse,det är verkligen mitt liv .jag fick provsjunga hos en  artist för två år sedan och jag kom in . så nu går jag hos honom och spelar in en skiva i månaden .han är min sång coach .ni kanske får höra nåt nån gång vem vet ?
sjunger också på folks bröllop och dop som ringer mig,älskar det . sån fin stämning !sjöng också på storateatern radio och tv ,flunsåsparker och lite sånna roliga grejer ,konserter osv ! :D så himla roligt är det .har inte gjort så mycket sånt på ett år nu ungefär för det har blivit så mycket med hästen . ..
min bästa vänn heter sanna samuelsson , vi har tappat kontakten lite nu men hon betyder precis lika mycket för mej fortfarande .
sen har vi min syster (inte biologiskt) ronja hagberg ! . hon betyder mer en ALLT annat och jag vet att jag betyder precis lika mycket för henne . folk har börjat förstå detta nu och slutat bli så avendsjuka på oss haha ! vi kan ha andra vänner även fast vi är som systrar  ;) .
hm..ett annat intresse är cross,trial och fyrhjulingar ! jag älskar att köra,det är en så himla härlig kännsla bara,kan inte riktigt förklara det .
jag älskar adrenalinet som man får när man gasar på ut i skogen , och känslan ,kontakten man får med hästen när man bara behöver tänka att nu kör vi.. och känner det stora muskel djuret dra iväg ivärldens fart under sig .
det är fantastiskt . jag älskar det ! adrenalin kickar är mitt lyckopiller ;).
Nu vet jag inte vad jag skall skriva mera..kommer antagligen berätta mer efterhand,när saker kommer upp helt enkelt :)
over and out. V
haha bjuuder !tuff är jag också ;).  


min så otroligt saknade ponnie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0