dagis :)

då har mina småsyskon varit på dagis för första gången ! det gick jätte bra,såg så gulligt ut för evelina va lite mer reserverad och ville hålla sig till mig och mamma hela tiden,medans isac sprang iväg diret och tog leksaker från de äldre barnen och lekte i sandlådan och sprang runt o körde vagnar och så vidare . dom är ju bara ett år så dom kan ju inte prata en så det ser så roligt ut när barn som precis lärt sig prata står och snackar med dom när någon av dom tex tagit deras spade ,haha . jätte gulligt var det ,och jag kände igen mig för det var faktiskt samma dagis som jag gick på ! allt kändes SÅ mycket mindre ! en kulle tex,som jag ronja och Moa (en tjej i min klass) stod och sjöng ''super duper killen'' på kändes såå stor när vi gick där ,men idag var det typ..en liten sandhög med gräs på..? haha!
Nu har jag också pratat med ronja i telefon ,löste alla gamla små tjaffs osv . ska bli kul att åka på ridläger om några veckor!
Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra .igår gick jag upp tidigt och när klockan var 1 kändes det som 4 för då hade man varit uppe så länge redan . även idag gick jag upp tidigt och nu är klockan bara 12 med det känns som det är sent på eftermiddagen :PpPpPPp.
imorgon ska jag iallafall träffa emily ! pusshej
goa gamla öjersjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0