Ronja

jopp, det är jag som är ronja ;)

jag har inte kunnat skriva för att det har vart lite jobbigt med våradatorer. Men jag tar inte den historian nu.
Jag e en 15 årig tjej som bor i kärra med min mamma.
mina föräldrar har precis skillt sig och min pappa bor kvar i partille där jag bodde förut.

Som vicky har jag oxå en bästavän. Joakim, eller a jocke som man säger.
Har vart bästavänner ett tag nu , inte jättalänge .. a ni fattar.
Och så har jag vicky ;P min syster.
för ett och etthalvt årsedan träffades vi en gång och då blev vi bästavänner.
fast det va vi på dagis oxå :) sen tappade vi kontakten :/ men nu e de bra xP (y

aja, jag är oxå en hästtjej, men har bara vart medryttare till ponnys och hästar som behöver en medryttare.
rätt skönt att bara rida ibland. och så rider jag på Clarebergs Ridklubb :)
de stallet är syper, med alla människor som är där oxå ;)
jag e hoppryttare, hoppar ganska ofta typ. De e roligast!
tävlade förut på en gamal medryttar ponny 2009 ba på lokal nivå för hon är så gamal.

plasera mig varge gång vi har vart ute . underbar ponny va hon. Men vi fick ett dåligt slut.
tävlar klubb tävlingar fortfarande, sist va det klubbmästerskap.
Då vann jag hela skiten på en häst jag bara hade hoppat en gång tidigare. Renomée
aja men nu rider jag Pedro, en gallopör som har gått på banan tidigare i sitt liv.
Han är ganska galen! över 170 cm imankhöjd.
Jag red oxå vickys ponny putte ^^,
och en annan d - ponny vid namn Emers Boy. Han avlivades i måndags för en skada i ryggen :(
ägare till den va Julia Falkhede.  ee a och på Clareberg rider jag mest en häst som heter Dandelino/Dino.
jag älskar värkligen den hästen!

A mer om mig kanske, jag är nog lite pojkflicka av mig ;)
går inte med klänning eller tjol, inte med klackskor eller nån son skit.
Och ja e ett IG barn! ni vill inte se mina betyg .. fy!
lever livet för att ha kul! typ bråka med en kompis .. aa de skiter jag i om man gör ,
jag är helst tyst tills vännen fattar att det är töntigt. för jag orkar inte tjaffsa.
Juste ni kanske kommer störa er på hur jag skriver mina inlägg.. Jao
men jag skriver exakt som jag vill! okej ? och jag stavar semre en ett dagisbarn.
det vet jag själv. och jag gillar inte tjejer som e anmält jätte flickiga av sig.
de e riktigt irriterande tjejer det , gillar inte tjejer så mkt heller -.-'
men vicky är inte en fluttegullisnuttilutte flicka ;) så de e ju bra
har fobi för ormar och älskar michael jackson

a det va lite om mig hoppas ni har de bra som jag nu ;) pöss










Kommentarer
Postat av: Becca

ModellRonja! ^^

2011-06-24 @ 15:50:55
URL: http://rebeccaajosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0