torsdag ...

jag behöver inte ens skriva att det är jag ,vicky som skriver tills ronja har kommit igång med sin dator .

hej och sorry ,för att bloggen har varit nere idag ! . men jag kan säga att jag haft fullt upp!
var borta i stallet oh mockade ur all torvbedden gjorde iordning mitt skåp och det såg INTE fint ut . lite fläckar här och var men jag kan inte göra något åt det . det är ett stall ,ingen dans på roser inte sant ?
sen stack jag hem och nu vet jag inte vart min mobiltelefon är ! så ett stort förlåt till er som smsat/ringt men nu har jag faktiskt tappat bort  den .
Anyway,så va jag inne i boan (min brors utehus typ,ingen aning varför vi kallar det boan) . och spelade playstation 2 ,ctr med min bror och hans kära flick vänn . eller dom sov jag spelade haha! .
nu är klockan rätt mycket, 02:00 för att vara exakt ;p .
pratar med min saknade sanna på fb också som har varit i spanien den korven !
så alla goingar nu fick ni ett långt inlägg och ett stort diplåm till er som läste igenom det . puss på er så ska jag försöka hålla inläggen tajtare i fortsättningen . kram !
lyx! fan att ja inte åkte med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0