vicky-i'm so happy!!!

gud vad jag är glad !! Fortezza,en sjukt fin häst jag provridit som verkar vara helt perfekt övergångs häst till stor häst då alltså . Sto ,ättling till robin z . jätte fin stamtavla ... hoppar allt,välutbildad och framförallt BILLIG ! för ryttaren måste få sålt henne . har provridit och hon var underbaar tralalal .
skall rida henne på fredag också ,mamma & pappa har börjat kika efter stallplats oc det måste väl endå betyda någonting?!
sure.. jag är kanske inte så jätte pepp på att köpa häst nu , eftersom jag vet hur ont det gör när man lämnar dom . men dom fina åren man får tillsammans är värt det !
dock liger hindern bara på 1 m på videon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0