Vicky-Nu har man allt vänt på dygnet en gång för alla..

hm , japp . ronja och jag satt upp till klockan 7 halv 8 igår och kollade på olika filmer . trött var jag inte men tvingade mig själv att sova , vaknade sen halv tre ;) .
(ronja skrev lite om detta)
Sen så pratade pappa med mig och ronja om vi ville jobba på en gård några veckor i sommar . Samma gård som min häst putte nu står på . Där har han MÅNGA hästar som jag och ronja får rida när vi vill . vi får en egen lägenhet,lediga vissa dagar osv .hur perfekt låter inte det ?! alla ridtjejers dröm...? eller helt klart min iallafall..
DESSUTOM , tjänar vi pengar på det ! CACHING .haha jätte ful jätte gammal bild.kolla min hand bara liksom...
Just nu håller jag på och hjälper min mamma med hennes blogg,hon skall också ge sig in i denna värld nämnligen . mihi gulligt tycker jag .

Kommentarer
Postat av: Linnea Thuresson

SV: NEJ verkligen inte! Jag skulle aldrig sätta ett pessoa bett i käften på min häst! Har läst liknande text på bilddagboken för några år sedan och jag sätter inte ett bett i munnen på min häst utan att jag vet vad för verkan den gör. Skulle aldrig sätta ett pessoa bett i munnen på hästen! Får jag lägga ut din text på min blogg och visa för de andra läsarna att pessoa bett är så himla fel? :) Kram <3

2011-06-18 @ 09:10:25
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Denise

det låter som ett riktigt roligt jobb :)

2011-06-18 @ 10:46:16
URL: http://denisemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0