vicky-regn regn regn . .

haha,skriva om vädret,snacka om svenskt ! nej men jag känner mig lite tvungen. Blir så himla trött på detta ständiga regn . Två dagar MAX får man med solsken och runt 15 grader sen nästa dag öser det ner igen . vad är detta ? innan sommarlovet skulle det självklart vara varmt o fint !
jag vill bara ligga ute och sola ..rida ut med ronja ,BADA MED HÄSTARNA <3 <3 <3 och andra roliga sommar saker.
Nu blir det att jag och säkert många fler bara sitter och ugglar framför tv:n hela dagara .usch va tråkigt känns så sjukt segt !
nu skall jag sluta klaga och fortsätta dejta tv:n
kram love you ! / V

Kommentarer
Postat av: Linnea Thuresson

Tack för bra text ;) <3

2011-06-18 @ 21:19:36
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0