vilken underbar dag det blev igår !

Red med bästa becca (förvånade ?? ) vi red ut och haha jag lyckades till och med övertala becca att släppa loss lite så jädrar vad det gick i galoppen ! haha hästarna var helt svettiga och vi var ute i två timmar kanske . den rundan tar en timme och en kvart men vi red lite andra vägar och så .

hästarnas ben vart inte lite leriga efter heller! så blev att spola stretcha sen kom mamma och hämtade mig , riktigt modig var hon som ledde ut blondie i hagen och höll henne när hon åt . h3h3h !


men nu skall jag snart åka hem ,är hos farmor och umgås med min kusin. senare skall jag åka till torslanda på kalas för mina kusiner på mammas sida . ni får ha det bra !haha riktigt oseriös bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0